donderdag 2 mei 2013

Over the bridge?

Waar ik nog steeds wat meezit...: heeft er iemand al eens DOOR Londen gefietst? Ik heb nu dus een hotel geboekt in het schilderachtige en vrij rustige Greenwich om dat niet te moeten doen, maar ik ben tot de conclusie gekomen dat onze trein terug richting Dover vertrekt in St. Pancras of in Stratford, op zijn minst 10-13km van ons hotel. Om op een redelijk uur met een 9-jarige het een day te mogen callen zouden we rond 9u30 de trein naar Dover moeten nemen, wat wil zeggen in redelijk volle spits van Greenwich naar Stratford of St Pancras fietsen. De "fiets"- route naar St. Pancras leidt ons over de Tower Bridge. Wel uitermate cool natuurlijk (Ooh!Gaan wij daarover fietsen, wauw!!!), maar Stratford lijkt me toch de kortste en minst drukke route, alhoewel me dat in Londen redelijk relatief lijkt...

3 opmerkingen:

  1. Ik heb een van die gasten van Top Gear al eens door Londen zien fietsen. (Maar was de speedboot nu sneller of niet?)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De fiets was sneller schijnbaar. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah, kijk, hier kwam de vraag. Ik moet je dringend (als in: NU!) in mijn blogroll zetten, ik mis vanalles.

    BeantwoordenVerwijderen