maandag 11 mei 2015

Wisselend Succes.

Picknickstop @ Galderse Meren, NL
Het aanpassen van de fiets doet precies wel iets. Zondag ging het dus ongewoon goed, woensdag had ik last van knieën,  rug en nek en was ik heel blij dat mijn 50km tocht een one way ritje windaf was. Mijn moral kreeg dus weer een deuk. "Geen probleem maar niet forceren", zei de kiné, dus deed ik vrijdagavond slechts 35km. Daar ondervond ik alvast geen problemen bij, en het smaakte naar meer. Zondag een MTB ritje van 32km ging ook vlot, dus vandaag terug naar de 50km, en ook dat ging zonder pijn. Snelheid is nog wel ondermaats vind ik maar dat is relatief. We hebben in de UK telkens een hele dag om ter bestemming te geraken, dus als ik die kilometers aankan, gaat het wel lukken. Ik had me 3 maand geleden al voorgenomen om tegen eind mei tenminste 1 keer een rit van 80 km te doen, en dat is het dichterbij komend streefdoel nu...wish me luck!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten