dinsdag 9 juni 2015

Streefdoel bereikt...

  
Voila! Schreef ik hieronder nog over wisselend succes, dan kan ik nu alvast zeggen dat het zeker de goede kant uitgaat. Zondag 31 mei, de laatste dag van mijn zelf gestelde deadline, fietste ik zonder pijn mijn eerste rit van 80km dit jaar. En dat tegen een tempo dat ik nooit meer voor mogelijk had gehouden... Wel met de hulp van de plaatselijke wielertoeristenclub want aan bijna 28km/u gemiddelde snelheid geraak ik op mijn eentje (nog) niet. We reden langs de Oesterdam in Nederland, langs de Oosterschelde, waar ik me in maart dit jaar nog lelijk mispakte aan de wind en mijn knie weer forceerde op de terugweg. Nu ging het stukken beter en als je in een groep goed uit de wind kan gaan zitten scheelt dat alvast een pak! Intussen ben ik zondag weer met de groep meegereden in wederom de 80km overschreden. Ik kan bijna niet wachten tot we in de UK zijn. Ik kijk er enorm naar uit nu dat het zo goed gaat met het fietsen.

Oesterdam, Zeeland



Geen opmerkingen:

Een reactie posten